مدیریت کارآفرینی و کارآفرینی در عصر ارتباطات و اطلاعات نوین
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 21     کد محصول :201      حجم فایل:42,26 KB      نوع فایل :zip 

 


 

مدیریت کارآفرینی و کارآفرینی در عصر ارتباطات و اطلاعات نوین

فایل ورد قابل ویرایش

جهان در سال‌هاي اخير شاهد انقلاب اطلاعات وارتباطات بوده و تحولات اجتماعي عظيمي در آن به وجود آمده است، به طوري كه در اثر اين تحولات، قرن جاري به نام فناوري اطلاعات و ارتباطات به ثبت رسيده است. در عصر اطلاعات و ارتباطات سطح بينش و آگاهي مردم افزايش يافته وكلية فعاليت‌هاي جمعيت رو به انفجار دنيا با مزيتهاي اين عصر، در قالب شبكه‌هاي ارتباطي به تعادل رسيده و كنترل شده است. در اين عصر دنيا دهكده‌اي متصل است كه افراد آن در هر لحظه كه بخواهند به هر گوشه آن مي‌توانند مسافرت كنند، از اخبار آن مطلع شوند و يا بدان جا پيغام بفرستند. اينترنت، تلفن‌همراه، محاسبات ‌بي‌سيم، نرم‌افزار و سخت‌افزار، هوش مصنوعي و … پديده‌هاي اين عصر هستند. فناوري اطلاعات و ارتباطات بر كليه فعاليت‌هاي اجتماعي از جمله كارآفريني اثرگذاشته و در بسياري از آنها تحولات اساسي بوجود آورده است. امروزه كارآفريني به شدت به بسترهاي فناوري اطلاعات وابسته است و از آن بهره زيادي مي‌گيرد. شايد اغراق نباشد اگر كارآفريني مدرن بدون فناوري اطلاعات را امري غيرممكن بدانيم. از سوي ديگر توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات خود مرهون كارآفريني است. فعاليت‌هاي كارآفرينانه باعث شناخت نيازها، خلق ايده‌ها و تولد فناوري‌‌ها مي‌شوند. كارآفريني موتور توسعه فناوري و خلق فناوري‌هاي جديد است. كشورهاي پيشرفته، سردمداران بهره‌گيري از كارآفريني و توسعه فناوري هستند. تحولات جهاني نشان مي‌دهد كه فناوري اطلاعات و ارتباطات مهمترين زمينه فعاليت اين كشورها در قرن اخير شده است. كشورهاي در حال توسعه نيز به سرعت به سمت دستيابي ازفناوري اطلاعات و استفاده از آن حركت مي‌كنند.

 

لینک دانلود:

مدیریت کارآفرینی و کارآفرینی در عصر ارتباطات و اطلاعات نوین

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1396برچسب:,مدیریت کارآفرینی,مدیریت کارآفرینی چیست,مدیریت کارآفرینی کارشناسی ارشد,مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران,مدیریت کارآفرینی Pdf,مدیریت کارآفرینی سازمانی,مدیریت کارآفرینی ارشد,مدیریت کارآفرینی گرایش Mba,مدیریت کارآفرینی گرایش گردشگری,مدیریت کارآفرینی به انگلیسی,رشته مدیریت کارآفرینی چیست,رشته مدیریت کارآفرینی کارشناسی ارشد,منابع مدیریت کارآفرینی کارشناسی ارشد,معرفی رشته مدیریت کارآفرینی کارشناسی ارشد,دانشكده مديريت كارآفريني دانشگاه تهران,رشته مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران,دانشکده مدیریت و کارآفرینی دانشگاه تهران,سامانه مدیریت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران,منابع کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران,سامانه مدیریت آموزش دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران,مدیریت استراتژیک کارآفرینی Pdf,مدیریت استعداد کارآفرینی سازمانی,مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی,مدیریت تحول و کارآفرینی سازمانی,دانلود کتاب مدیریت کارآفرینی سازمانی,مدیریت و ارزیابی عملکرد کارآفرینی سازمانی,مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی,منابع مدیریت کارآفرینی ارشد,رشته مدیریت کارآفرینی ارشد,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی